Кәсібилік
«Mangystau Service Company» ЖШС 2013 жылы құрылған және бүгінде мұнай-газ секторы кәсіпорындарына кең ауқымды қызметтер көрсетеді.
Компанияның қызметтері тамақтануды ұйымдастыру, үй-жайларды тазалау, әкімшілік ғимараттарды, вахталық кенттерді кешенді қызмет көрсету, спорттық және мерекелік іс-шараларды (event management) өткізу қызметтерін қамтиды.
Біздің қатарымызда жас әрі креативті мамандармен бірге компания мен нарықтың бастауларында тұрған, сервис қызметі индустриясының бір бөлігіне айналған тәжірибелі қызметкерлер де жұмыс істеуде. Компанияның жалпы қызметкерлер саны — 1 200 адам.

Репутация
«Mangystau Service Company» ЖШС «Самұрық-Қазына» АҚ тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу қағидалары аясында Холдингтің адал жеткізушілер тізіміне енгізілген. Сонымен қатар, біздің Компания жеткізушілердің алдын ала біліктілік іріктеуінен өтті. Айта кетейік, алдын ала біліктілік іріктеу – бұл әлемнің жетекші компаниялары, қорлары мен холдингтері қолданатын озық халықаралық тәжірибе.
Әлемдік тәжірибе көрсеткендей, алдын ала біліктілік іріктеу кәсіпкерлердің дамуын ынталандырады, тараптардың міндеттемелерін орындауында сенімділік береді және жеткізушілер мен тапсырыс берушілер үшін өзара тиімді ынтымақтастықты қамтамасыз етеді. Алдын ала біліктілік іріктеуді өткізу сатып алулардың сапасын, тиімділігін, ашықтығын және жеделдігін арттыруға мүмкіндік береді.
Халықаралық стандарттар
«Mangystau Service Company» ЖШС өз қызметін ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000, ISO 45001 стандарттарына сәйкес жүзеге асырады.


Ашықтық
Этап работы
Действия
Ваша выгода
Кезең 0.
Диагностика
«Mangystau Service Company» ЖШС мамандарының компания мен нысандарды алдын ала тексеруі.
Жоба жоспары мен қаржы үнемдеу әлеуетін түсіну.
Кезең 1.
Жұмысты бастау
Әлеуметтік пакет көлемін қамтамасыз ете отырып, көмекші персоналды аутсорсингке беру.
Қызметкерлер мен бизнес көрсеткіштерін оңтайландыру.
Көмекші персоналды қолдайтын процестерге шығындарды азайту.
Кезең 2.
Ынтымақтастық
Негізгі емес өндірістік-шаруашылық бизнес-процестерін аутсорсингке беру.
Негізгі емес қызмет үшін тауарлар мен қызметтерді сатып алу шығындарын азайту.
Басқарылмайтын факторлардың әсерінен туындаған тәуекелдерді азайту.
Кезең 3.
Серіктестік
Инфрақұрылым объектілерін және оған қосымша аумақты толық қызмет көрсетуге беру.
Негізгі бизнес-процестерге толық шоғырлану.